Prezidentští kandidáti od 1. ledna 2012 do 31. ledna 2013 zadali
inzerci v ceníkové hodnotě 231,65 milionu korun. Vítěz voleb Miloš
Zeman inzeroval v hodnotě 71,6 milionu korun. To je o 15,5 milionu více
než hodnota reklamního prostoru poraženého finalisty Karla
Schwarzenberga. Data poskytla společnost Admosphere, která hodnotu
reklamního prostoru monitoruje na základě ceníků, tedy bez
započítání množstevních slev a případných barterů. Zeman v
kampani nejvíc investoval do tištěné inzerce, v ceníkové hodnotě
47,1 milionu korun. V rámci venkovní reklamy Zeman obsadil prostor za
22,7 milionu korun, na internetu pak 1,9 milionu korun. Schwarzenberg v
rámci online inzerce zadal o 5,3 milionu korun hodnotnější prostor než
ve venkovní reklamě. Tam hodnota jeho inzerce dosáhla 9,1 milionu korun.
Schwarzenbergova inzerce v periodickém tisku dosáhla ceníkové hodnoty
32,8 milionu korun.